2014. október 8., szerda

Nem hiszem el...

MIndent elkedztem mondani Castielnek, ami csak eszembe jutott.Mindent elmondtam neki az elejétöl a végéig. Castiel csak csendben hallgatott néha bólintott is, de nem reagált semmit. Amikor végeztem akkor vártam mit mondhat, de nem mondott semmit csak oda jött melegen megölelt és forrón megcsókolt. Ìgy maradtunk még egy ideig majd Castiel felemelte az állam.
- Szeretlek és ezen semmi sem változtat. - mondta Castiel lágy hangon
- Remélem is! - nevettem - Ès ma mi a program...?
- Hát sajna ma nem maradhatok veled... - mondta szomorúan Cast - Sajna ma muszály Lysel taliznom egy kicsit, de azt mondta ne hozzalak téged, mert nem lesznek csajok abszolut. Uge nem haragszol, drága?
- Dehogy semmi baj. Majd áthívom a többieket kicsit zenélünk beszélgetünk azt kész. Szeretlek ugy hogy nem haragszom. Ès hova mentek? - mondtam mosolyogva a nyakát átkarolva
- A Rockingba hívott meg Lys. Oda járunk mindig. Meg még majd jönnek páran csak elöször ketten leszünk. - mondta majd megcsókolt.
- Rendben és mikor mész? - búgtam az ajkaiba
Ránézett az órára és hirtelen rohangálni kezdett. Kérdön néztem rá.
- Már mennem kéne hogy ott legyek, 5re ígértem és most már 50ven van. Basszus. - mondta rohangálva
A földön fekve nevettem, hogy milyen reménytelenül rohangál össze vissza a cuccai ért. MIkor elment még kb 4x jött vissza mert mindig itt hagyott valamit. Gyorsan telefonátam MIsakinak, Kimnek, Melodynak, Violának, Rosának, Meikonak és Sakurának. PIzsibulit rendeztem és hát mindenki nagyon lekes volt.
Amikor megjött mindenki akkor arréb toltunk minden bútort és letelepedtünk egy körbe. Sokat bheszelgettünk mindenkit ki beszéltünk amikor utolsó ként megjött Sakure egy csomó piával. Hoztam gyorsan chipset meg ropit meg minden jót. A pia annyira volt elég hogy oldja a hangulatot, de nem is akartunk többet inni.
- Mi lenne ha elmennénk a Rockyba? - mondta Sakura hirtelen.
MIndenki bologatott és elkezdett öltözni, Misaki és én össze néztünk és nagyon nem akartunk menni, de nem volt esélyünk veszekedni. Magukkal rángattak és nem menekülhettünk.
Amikor oda érténk Cast, Lys, Ken és a többiek már jó állapotban voltak. Csak döltek jobbra ballra. Miközben körülöttük kb 20 csaj pörgött. Kicsit sem tetszett a dolog se nekem, se Misakinak se Meikonak. Onnantól kezdve Meiko és Misaki folyamatosan ökete figyelte. Engem is zavart Cast de bíztam benne. Nem akartam balhézni szóval inkább ittam böven. Sakura kitalálta hogy menjünk fel karaokézni.

Felrángatott és bele kezdtünk. Mindenki válogatott hogy mi legyen az amit énekelni akar, de nem jutottunk sokra. Majd hogy legyen ihlet elkezdtünk jelmezeket keresni ami a japán stílusu részlegen volt, szinte mindentöl elzárva. Ahol volt a karaoké részlg ott rengeteg jelmez volt. Sakura teljesen bekattant és mindenkire ráakasztott egy egy jelmezt.
(Misaki jelmezben)

Utána felhívta Viktort és Armint., hogy neki kellenek pasik. Gyorsan mentek a dolgok, hiszen Sakura jobbra balra rohangált.
Amikor már nem bírtam elmentem ki a mosdóba ahol olyat halottam amit nem akartam.
- Még... kérlek...ne hagyd abba!... kínozz még.... - kiabálta egy nöi hanga vécéböl.
Nem akartam zavarni szóval siettem, de az ajtajuk kinyílt és a mosdó kagylónak támaszkodva ment a menet tovább.
Csak összehúztam magam és vártam, amikor vége lett és halottam hogy öltöznek kinéztem Kent és egy zöld hajú lányt láttam akinek fele más szeme volt. Szép volt, de nagyon viseltes. Túl fehér volt a böre és kicsit össze volt törve. Sajnálat látszódott az arcán, ám amikor újra megfordult túl ismerös volt.

Gyorsan öltöztek és utána el is tüntek. Amikor kimentem Armin, Alexy és Lolly ugrott rám. Szavakat sem találtam. Lolly a basszus gitárosom volt, szinte a legjobb volt mind közül. Imádtam és a stílusa is olyan volt mint Alexynek, mindig divatos volt. Rózsaszín hosszú haja volt mindig hol egyenes hol gödör fürtökkel. A szeme pedig mindig más szinü volt, de amikor a zenekarban volt szinte mindig rózsaszín-sárga volt. Szemüveg kellett volna neki de ö inkább a fele más köntaklecse melett döntött mindig. Azt hittem Japánban van suliba hisz oda vették még annó fel. Hirtelen feleszméltem amikor már Lolly szinte a nyakamban volt.

- HIányoztál cicus! - kiabálta és össze-vissza puszilgatott
- Te is nekem, de azért kicsit legyél óvatosabb! - mondtam majd próbáltam vissza tartani, ne hogy megegyen.
Amikor már majdnem megcsókolt hirtelen Cast lépett oda és a pólójánál fogva vissza húzta vagy is vissza fogta Lollyt.
- Ez meg ki és miért tapizott le? Ès miért akart megcsókolni? - mondta részegesen és kicsit haragosan.
- Te meg ki vagy? - kérdezte Lolly haragosan szinte kiabálva.
- Neko barátja vagyok és vele élek! Ès szeretem! - kiabálta Cast vissza és elngedte a pólóját hogy szembe nézhessen vele.
- Az nem lehet Neko az enyém csak az enyém! - kiabálta Lolly - Neko csak velem lehet boldog! Elfogom töled venni! Bármin múlik is! Szerelmes vagyok belé és magamnak akarom!- kiabálta Lolly mire hatalmas csend lett.
Azt sem tudtam mit mondjak, csak hatalmasak pislogtam.
- HOGY MI!? - kiabálta mindenki, de Cast volt a leghangosabb. - Felejsd el! Ndeko az enyém! Mond meg neki!
- Rendben akkor mondd meg te Neko hogy mi lesz! - mondta Lolly is.
- Akkor most mi van? - kérdeztük egyszerre hárman....

1 megjegyzés: