2014. október 16., csütörtök

Jellmezek...

Mindenki felém nézett de én nem tudtam mit mondjak csak tátva maradt a szám és csak tátogtam összevissza.
- Helóka Lolly! - kiabált fel Sakura ahogy meglátta mi is van velem - Nem is tudtam hogy a lányokat szereted! Mióta tart ez a hullámod?
- Már rég mióta megismertem Nekot azóta szeretem! Ès ez ellen senki nem tehet semmit.  - mondta miközben olyan volt mint egy ovodás.
- Naa és más nem is tetszik neked csak ö? - poénkodott tovább Sakura és bele boxolt a vállába.
- De nem ám! Neked nagy a szád és a melled de amugy nem, vagy jó semmire. A többike meg ugy rosszak ahogy vannak! De Neko a tökéletes megfelelö méretü a mele és aranyos kedves cuk és olyan mint egy cica! - mondta majd hátulról elkezdte mozgatni a melleim, hogy bizonyítsa milyenek is. Armin, Ken, Alexy és a többiek csak úgy csorgatták a nyálukat még Cast is elbambult egy pillanatra.
- Na jó elég volt! - kiabáltam majd megfordultam és egy nagy csattanós pofont adtam Lolly arcára. Elöször csak fogta az arcát majd lassan könnyek jöttek ki a szeméböl, cseppet sem sajnáltam akkor hiszen egy egész kocsma elött megalázott és letapizott. Haragudtam rá és nem is zavart hogy fájdalmat okoztam neki bármennyire is szerettem, de ezt megérdemelte.
Lolly ekkor rám nézett de nem mondott semmit megtörölte az arcát és kirohant. Alexy rohant utána hogy megtudja minden oké e.
- Kis lány máskor vigyázz azért. - mondta Kim - Nagyon megcsaptad. Mégakkor is ha megérdemelte akkor is lehettél volna gyengédebb.
- Nem hiszem hogy ez neki fájdalmat okozott volna. A rózsaszín haj alatt egy igazi szadista lakozik. Néha rosszabb mint én.  - mondtam mejd oda mentem Castielhez és megfogtam a vállát.
- Mi az drága? Baj van? Rosszul vagy? - kérdezte hirtelen Cast
- nem semmi baj csak szeretnék menni és gondoltam szólok, de te jössz amikor szeretnél maradj ameddig csak akrsz. - mondtam gyorsan kicsit zavarban
Elakartam indulni amikor Cast a karom után nyúlt.
- Nem mész egyedül sehova az éjszaka! Vagy velem vagy egy csajjal! - mondta aranyosan és megcsókolt.
- Majd én elkísérem! - kiálltott fel Ken
- Te mióta vagy csaj? - kérdezte Cast
-  Ha egy csaj kíséri az még megvédeni sem tudja, de én legalább vigyázok rá. Tudom hogy ha bepróbálkozok megölsz úgy hogy nem lesz semmi csak elkísérem és jövök vissza. - darálta le gyorsan Ken
- Rendben, most az egyszer elengedlek vele. De ha csinálsz valamit ledarállak élve! - mondta Cast villogo szemekkel.
- Èrtettem! - poénkodott Ken
Èn annyira nem örültem neki mert hirtelen elöjött mit láttam vagyis halottam a wcben. Nem tudtam mi legyen vagy mit fogok vele beszélni vagy egyáltalán hogy álljak a dolgokhoz. A gondolataim Alexy szakította meg amikor is hirtelen a nyakamba ugrott.
- Holnap este buli ugy hogy ne feljsd el a jelmezed. - mondta mejd megpuszilta az arcom.
Kérdön néztem rá. Hát elfelejtetted hogy holnap van a Halloweene buli a suliban? - kiabálta Armin
Eszembe jutott hirtelen minden.
- Rendben ott leszek! - mondtam majd intettem Kennek hogy induljunk végre.
Lassan ballagtunk egymás mellett szótlanul. A csendet Ken szakította meg egy nagyon kellemetlen témával.
- Tudod mióta ismerlek kis gyík korom óta azóta szeretlek. Tudom hogy Castet szereted és hát tudom hogy engem is lenézel amiatt hogy egy éjszakás kalandjaim vannak de nem tudom mit tegyek. Csak te jársz a fejemben, nem tudlak elfelejteni minden lányban téged kereslek, megtennél nekem valamit? - állított magával szembe és megölelt. - Kérlek utasíts vissza rendesen, nem kell most csak valamikor majd osszki egyszer létszi.

- MIért ne most? Vagy miért ne most? - kérdeztem gyorsan vissza és eltoltam magamtól.
- Mert most fullon vagyok szesszel, nem emlékszem szinte a felére hogy mi volt. - mondta majd a fejét kezdte vakarni és elindultunk újra. Hazáig nem beszéltünk szinte semmit megint. Amikor haza értem csak gyorsan megfürödtem és hullán estem az ágyba.
Reggel arra ébredtem hogy Cast reggelit hoz nekem az ágyba.
Kérdön néztem rá.
- Csak korán keltem, már ha 2 óra korán van. - mosolyodott el majd puszit nyomott a homlokomra.
- Most mennyi az idö? - kérdeztem rémülten
- Nyugi csak 3 óra van. Nem sokár mondjuk mennünk kell majd de még van idönk. A jellmezeink ugy is megvannak szo´val semmi gond. - mondta majd megcsókolt lágyan de szenvedélyesen.
Gyorsan megettem mindent majd felöltöztünk, sminkeltünk és elindultunk. Èn Alicnek öltöztem, Cast pedig Jack Sparrownak.
Amikor beértünk mindenki hirtelen megtámadott minket és elkeveredtünk egymástól. Mindenki bevolt öltözve. Armin egy játékol választott valakit, Lys csontváz volt, Misaki hercegnö, Nat herceg volt, Ken pedig farkas vagy kutya vagy nem tudom. MOndjuk ez csak pár példa volt, nagyom sok jelmez volt és mindenki szinte más volt.
Hirtelen Sakura keveredett mellém aki Riasnak volt öltözge a HIghschool dxdböl. Nagyon jól nézett ki. Bár a ruha kicsit túl keveset takart talán. Egy ideig elvoltam de aztán már hiányoltam Cast. Elkezdtem keresni és az erkélyen találtam rá.
Kettesben volt Kennel. Nagyon feszült volt a levegö de nem volt semmi gyanus, elbujtam és kicsit hallgatoztam. Nagyon halk volt minden de a lényeg az volt hogy Ken Cast egyik exét akarta megszerezni, de ami furább volt hogy amikor megegyeztek és Ken elment Lolly ugrott Cast nyakába és megpuszilta.
De amikor leszállt Caströl és megfordult aggódni kezdtem. A tekintetében láttam a démont akit nagyon is jól ismettem és félni kezdtem. Aggódom Cast ért.
Ahogy oda akrtam menni, csak ennyite hallottam.
- Az enyém lesz és te ez ellen nem tehetsz semmit. - majd amikor meglátott vissza váltott cuki kislányra és elsétált...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése