2015. január 30., péntek

Nem értek semmit...

Reggel amikor felkeltem Castiel nem volt sehol. Elindultam a lakásban körbe nézni de nem találtam sehol.
- Most még papírt sem hagyott... - suttogtam magamnak.
Bevonszoltam magam a fürdőbe és elkezdtem engedni a vizet. Egy jó ideig áztattam magam a kádban amikor hirtelen megszólalt a telefonom. Meiko volt az.
- Mondd mit szeretnél? - mondtam gyorsan a telefonba.
Nevetést hallottam visszajelzés ként.
- Sakura vagyok és igen akarok valamit még hozzá azt hogy gyere velem este egy picit bulizni. - mondta kőnyögő hangon
- Nem még csak most értem haza a kórházból úgy hogy nem. Sajnálom, de beszélj Meikoval vagy nem tudom kivel, mondjuk Alexy tuti benne lenne.
- De ök nem jók! Nekem te kellesz! Te vagy az egyetlen akivel tuti tudok pasizni!
- MIért akarsz hirtelen pasizni? Ès miért pont én..? - kérdeztem értetlenül, valahogy sose igazodtam ki igazán Sakurán de most ez tényleg értelmetlen volt.
- Csak gyere el velem létszi. Kérlek, pasit akarok szerezni met már nagyon elegem van és szeretnék végre valaki normálisat és hiányom van. - hadarta rohadt gyorsan
- Meggondolom még majd. - mondtam unottan
- Kérlek!
- Ki lesz még ott?
- Akkor eljössz? - mondta vidáman
- Igen - mondtam és elkezdtem nevetni
- Amugy ott lesz Lys, Ken, Armin, meg a csajok Rosa, Melody meg még nem tudom. Amugy ha jössz hozd el majd Castet is.
- Azt se tudom hol van, reggel amikor felkeltem már nem is volt itthon. Lehet csak elszalad valamiért vagy kitudja. - mondtam kicsit felszült hangnemben Sakurának
- Szerintem hívd majd fel nehogy megint Debby szóljon közbe. - válaszolta nyugtató hangon
- Ki az a Debby? - kérdeztem vissza
- Hát tudod Cast exe.... vagy várj te nem emlékszel mi volt Debbyvel? - kiabált a telefonba.
- Nem nagyon miért...?
- 10perc múlva nálad vagyok ezt megkell beszélni hozom Meikot is! - és kinyomta a telefont
Hülyén néztem a telefonra de megrántottam avállam és nem foglalkoztam a dolgokkal. Kiszáltam a kádból és gyorsan összekaptam magam.
Levánszorogtam a konyhába és valami kaját akartam össze kaparni mire jönnek, meg gyorsan csináltam egy kávét is nehogy megszoljon Meiko miatta mert múltkor sem kapott.
Csengettek pont akkor amikor végeztem mindennel.
- Gyere! - kiabáltam, mire Sakura szinte feltépte az ajtót.
Odajött hozzám és szinte folytogatva megölelt.
- Mi az isten van?! - mondtam mikor levakartam magamról.
- Valamit látnod kell... - mondta Meiko és megfogta kezem és magaután rángatott.
Egészen egy kis kávézóig rángatott ahol aztán hirtelen megállt.
- Mi van veletek?! - kérdeztem miközben a csuklóm próbáltam kirántani a kezéböl.
Nem mondott semmit csak egy irányba mutatott.
Amikor a keze irányába néztem, Castielt láttam meg, egy lánnyal enyelgett éppen akinek barna, hosszú haja volt és kék szemei. Valahogy Castiel furcsa volt, olyan mintha kényelmetlen lenne neki a helyzet, de ezt csak én láttam így. Egy ideig beszélgettek majd Castiel fogta a lány állát közelebb húzta és szenvedélyesen megcsókolta.
Az arcomon anélkül hogy akartam volna könnyek csorogtak végig. Csak hazudott nekem végig, mindig hazudott, sose kellettem neki igazán. Ezek a szavak mentek végig körbe-körbe a fejemben. Összezuhantam belül és ott ahol álltam összeestem. Hirtelen minden sötét lett és filmszakadás.

Lassan amikor magamhoz tértem otthon voltam,Meiko, Sakura és egy srác az ágyam végénél veszekedtek.
- MI ez a nagy hangzavar? - kérdeztem mosolyogva.
A srác hirtelen oda szaladt hozzám és elkezdett puszilgatva bocsánatot kérni.
- Te kivagy egyáltalán? - kérdeztem mikor ellöktem magamtol
- Micsoda?! Èn vagyok az Castiel nem emlékszel rám? Együtt lakunk és szerelmesek vagyunk! - mondta aggódva
- Ne haragudj de valamit szerintem te rosszul tudsz. Èn Viktorral vagyok együtt és mi boldogok vagyunk. Ne haragudj de össze keversz valakivel. - mondtam ridegen
- Viktorral? De hisz te vagy a mindenem...
- Ja, gondolom azért smárolsz Debbyvel mert Neko a mindened... Ne nezd már hülyének! Menj inkább visszahozzá azt legyél boldog. Ha jól meg nézem akkor még Viktor is tényleg jobb neki. Menj ahova akarsz! - osztotta Sakura majd megfogta a asrác karját és kirugdosta a lakásból.
Meikoval ketten maradtunk.
Leült az ágy mellé és a szemembe nézett.
- MIért pont Viktor...? - kérdezte gyanakodva
- Nem tudom...

***Bocsánat hogy eddig nem volt rész,de sajna tényleg sok volt a dolgom de mostantól újra leszek***Amugy kérdés Castiel vagy Viktor? Ki lenne jobb? Ès miért is...?***

7 megjegyzés:

  1. Jaj mar nagyon vártam és várom a kövi reszt.
    Én Castielnek örülnék jobban.De ha ,nem akkor is örülök a kövi resznek.Köszi:-DD

    VálaszTörlés
  2. Egyértelmü Castiel :) folytit hamar :D

    VálaszTörlés
  3. Mikor lesz kövi rész? Már mindjárt április! :@

    VálaszTörlés
  4. Kövi?Már 2016 februárja van!

    VálaszTörlés
  5. Alig várom a következő részt!^^

    VálaszTörlés
  6. Alig várom a következő részt!^^

    VálaszTörlés